
- Doświadczony lider e-commerce i sprzedaży z osiągnięciami w generowaniu dwucyfrowego wzrostu na rynkach europejskich.
- Specjalista w zarządzaniu biznesami e-commerce oraz budowaniu strategicznych partnerstw z markami i detalistami.
- Ekspert w pracy w międzynarodowym środowisku, z dodatkową wiedzą w obszarze marketingu, wspierającą rozwój marek i osiąganie celów komercyjnych.
- Prowadził zajęcia na warszawskiej uczelni dotyczące tematyki „Dobra luksusowe w e-commerce”.
- Jest także autorem licznych artykułów o e-commerce i marketingu, publikowanych w renomowanych branżowych portalach i magazynach:
Zdobywał doświadczenie na kluczowych stanowiskach w międzynarodowych firmach takich jak Coca-Cola, Diageo, Bacardi, Bolt oraz w największym modowym marketplace w Europie.
Jego praca obejmowała zarządzanie projektami z obszaru e-commerce, sprzedaży i marketingu, co pozwoliło mu doskonale zrozumieć różnorodne aspekty rynku.
Główne obszary specjalizacji
ZARZĄDZANIE DZIAŁANIAMI E-COMMERCE
- Optymalizacja działań handlowych w kanałach online
- Tworzenie strategii omnichannel wspierających sprzedaż
- Analiza i raportowanie kluczowych wskaźników efektywności e-commerce
ZARZĄDZANIE KLIENTAMI
- Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
- Tworzenie strategii lojalnościowych i wzrostu sprzedaży
- Zarządzanie oczekiwaniami klienta i rozwiązywanie problemów
ZARZĄDZANIE MARKĄ
- Tworzenie strategii wprowadzania marki na nowe rynki
- Rozwijanie unikalnych wartości marki i jej pozycji rynkowej
- Zarządzanie komunikacją marketingową marki w kanałach cyfrowych
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
- Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla liderów biznesu
- Wystąpienia na konferencjach branżowych i eventach biznesowych
- Przygotowanie i prezentacja raportów oraz analiz rynkowych