fbpx
  • Doświadczony lider e-commerce i sprzedaży z osiągnięciami w generowaniu dwucyfrowego wzrostu na rynkach europejskich.
  • Specjalista w zarządzaniu biznesami e-commerce oraz budowaniu strategicznych partnerstw z markami i detalistami.
  • Ekspert w pracy w międzynarodowym środowisku, z dodatkową wiedzą w obszarze marketingu, wspierającą rozwój marek i osiąganie celów komercyjnych.
  • Prowadził zajęcia na warszawskiej uczelni dotyczące tematyki „Dobra luksusowe w e-commerce”.
  • Jest także autorem licznych artykułów o e-commerce i marketingu, publikowanych w renomowanych branżowych portalach i magazynach:

Zdobywał doświadczenie na kluczowych stanowiskach w międzynarodowych firmach takich jak Coca-Cola, Diageo, Bacardi, Bolt oraz w największym modowym marketplace w Europie. 

Jego praca obejmowała zarządzanie projektami z obszaru e-commerce, sprzedaży i marketingu, co pozwoliło mu doskonale zrozumieć różnorodne aspekty rynku.

Główne obszary specjalizacji

ZARZĄDZANIE DZIAŁANIAMI E-COMMERCE

  • Optymalizacja działań handlowych w kanałach online
  • Tworzenie strategii omnichannel wspierających sprzedaż
  • Analiza i raportowanie kluczowych wskaźników efektywności e-commerce

ZARZĄDZANIE KLIENTAMI

  • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
  • Tworzenie strategii lojalnościowych i wzrostu sprzedaży
  • Zarządzanie oczekiwaniami klienta i rozwiązywanie problemów

ZARZĄDZANIE MARKĄ

  • Tworzenie strategii wprowadzania marki na nowe rynki
  • Rozwijanie unikalnych wartości marki i jej pozycji rynkowej
  • Zarządzanie komunikacją marketingową marki w kanałach cyfrowych

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

  • Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla liderów biznesu
  • Wystąpienia na konferencjach branżowych i eventach biznesowych 
  • Przygotowanie i prezentacja raportów oraz analiz rynkowych 

moje szkolenia: