fbpx

wprowadzenie

Kanały online stały się nierozerwalnym elementem planów rocznych wśród zespołów sprzedaży, marketingu czy logistyki. E-commerce nie jest już ciekawostką lub dodatkowym kanałem sprzedaży. Jest to coraz ważniejsze źródło przychodu dla większości organizacji.

Aby dobrze wykorzystać moment rozwoju tego kanału firmy muszą coraz mocniej koncentrować się na budowaniu uniwersalnej wiedzy wśród wszystkich zespołów
zaangażowanych w rozwój biznesu.

Szkolenie ma na celu przybliżenie podstaw zarządzania tym kanałem i dostarczenie narzędzi niezbędnych do skutecznej egzekucji strategii firmy.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu

  • Szkolenie skupione jest na wymiarze praktycznym a prezentowany materiał uwzględnia kluczowe, dla uczestników spotkania, kategorie i trendy
  • Uczestnicy zyskują wiedzę która pozwoli im na natychmiastowe użycie jej w swoich codziennych działaniach
  • Przekazane informacje budują spójną wiedzę wśród wszystkich pracowników co poprawia skuteczność komunikacji w trakcie realizacji kluczowych projektów 
  • Dają także możliwość bieżącego omówienia własnych koncepcji już podczas spotkania 

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • LKAM
  • Trade Marketing
  • PH/Regionalni
  • Marketing specialist
  • KAM (zależy od firmy)

Główne elementy omawiane podczas szkolenia

  • Zrozumienie znaczenia współpracy z partnerami – jak budować relacje oparte na wzajemnym zaufaniu i osiąganiu obopólnych korzyści
  • Skuteczne zarządzanie współpracą w obszarze e-commerce – strategie i narzędzia umożliwiające efektywne prowadzenie partnerstw biznesowych
  • Poznanie najpopularniejszych narzędzi e-commerce – jak korzystać z rozwiązań wspierających współpracę z dużymi i małymi partnerami
  • Analiza sukcesów wybranych partnerstw – identyfikacja kluczowych czynników sukcesu na rynkach lokalnych i globalnych
  • Praktyczne wskazówki dotyczące budowania partnerstw – jak wybierać odpowiednich partnerów i definiować wspólne cele
  • Optymalizacja procesów współpracy – sposoby na zwiększenie efektywności działań dzięki automatyzacji i integracji systemów
  • Rozwiązywanie konfliktów w relacjach z partnerami – techniki mediacji i zapobiegania problemom we współpracy biznesowej
  • Tworzenie długoterminowej wartości – jak rozwijać relacje, które przyczyniają się do rozwoju biznesu w dynamicznie zmieniającym się środowisku e-commerce

Zakres - 7 modułów:

 

MODUŁ I
Wprowadzenie do e-commerce i podstawowe pojęcia (45 minut)

MODUŁ II
Analiza Polskiego rynku i wybranej kategorii (20 minut)

MODUŁ III
Marketing / TradeMarketing w e-commerce (40 minut)

MODUŁ IV
Narzędzia w e-commerce – trade marketing i analityka (15 minut)

MODUŁ V
Współpraca cross-teamowa (30 minut)

MODUŁ VI
Best practice i bieżące trendy (30 minut)

MODUŁ VII
Case Study wybranego klienta (15 minut)

    • Celem tego modułu jest: zaprezentowanie możliwego planu działania z wybranym klientem w ramach którego zostaną poruszone tematy związane z merchandisingiem, ad placements oraz customer experience

Q&A (15 minut)

*przerwy łącznie: 35 minut

 

Trener: 

Bartosz Załuski kwadrat

Bartosz Załuski

Doświadczony lider e-commerce i sprzedaży z osiągnięciami w generowaniu dwucyfrowego wzrostu na rynkach europejskich.