fbpx

NAJWIĘKSZYM ZASOBEM KAŻDEJ FIRMY SĄ LUDZIE TO SZKOLENIE POZWALA SKUTECZNIEJ ZARZĄDZAĆ TYM KAPITAŁEM

Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością …jak z własnej.

Henry Ford

AKADEMIA MANAGERA TO:

  • Cykl precyzyjnie zaplanowanych narzędzi szkoleniowych i rozwojowych
  • Dobór narzędzi jest każdorazowo dopasowany do potrzeb klienta
  • Większość modułów można także traktować jako pojedyncze szkolenia
  • Programy stworzone przez profesjonalistów z doświadczeniem
  • Oparte o światowe standardy edukacyjne

MODUŁY AKADEMII

  1. Diagnoza potrzeb grupy – określenie kierunku rozwoju zespołu
    a. Sesja pracy nad planem rozwojowym całego zespołu
  2. Coaching managerski szkolenie stacjonarne 2 dni – narzędzia zarządzania
    a. model coaching’owy
    b. Ok 30 dni między modułami / zajęciami
  3. Praca w terenie z trenerem I – Trener coach’em
    a. Wykorzystanie osobistych preferencji i poziomu rozwoju każdego uczestnika
    b. Praca na rzeczywistych sytuacjach biznesowych
  4. Praca w terenie z trenerem II – Manager coach’em
    a. Szybki przyrost umiejętności zarządczych
    b. Możliwość bezpiecznego trenowania nowych umiejętności (pod okiem niezależnego trenera)
  5. Warsztaty utrwalające – jednodniowe zajęcia z kamerą

UWAGI OGÓLNE:

  • Szkolenia prowadzone są przez doświadczonych trenerów, ze szczególnym naciskiem na utrzymanie efektu szkolenia w długim terminie
  • Szkolenia są bardzo praktyczne i nastawione na efekt
  • Zawartość merytoryczna efektywnie (i szybko) wprowadzona do działania.
  • Prowadzone przez praktyków, aby doświadczeni managerowie (uczestnicy) mieli przeświadczenie, że mogą ciągle nauczyć się czegoś nowego (poziom nieświadomej niekompetencji).
  • Uczestnicy otrzymują certyfikat zakończenia: cyklu profesjonalnych szkoleń akademii managera.

 

  • Poza samą zawartością szkoleń, zadaniem trenera/ów jest także:
    A. Sprowokować chęć do zmian a nawet jej potrzebę w obliczu obecnej sytuacji rynkowej
    B. Pobudzić nowy sposób rozumienia wyniku biznesowego i możliwości rynku
    C. Pozwolić zrozumieć uczestnikom, że postawa asekuracyjna wzmacnia konkurencję
  • Szkolenia prowadzone są w formie interaktywnych zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych technik uczenia dorosłych.
  • Każdy uczestnik będzie miał okazję przejść przez scenkę negocjacyjną, przed kamerą z osobistym komentarzem trenera
  • Wszyscy otrzymają materiały edukacyjne dające: łatwy, szybki i efektywny dostęp do wiedzy, zarówno w trakcie jak i po szkoleniu

GŁÓWNE ZAGADNIENIA

Do efektownego zarządzania zespołem, potrzebne są właściwi trzy kluczowe obszary:

  • WIEDZA
    O sobie, o rynku, o firmie, produktach czy konkurencji…
  • UMIEJĘTNOŚCI
    To połączenie wiedzy i doświadczenia, efektywnie wprowadzonych do działania. to skuteczne wykorzystanie dostępnych narzędzi i uzyskanie właściwych rezultatów.
  • PRZEKONANIA / NASTAWIENIE
    Mogą doprowadzić na szczyt każdego, kto zrealizował poprzednie dwa punkty. Mogą także spowodować, że nawet mistrz świata będzie ostatnim wagonem, z wiecznie włączonym hamulcem.

Teraz tylko trzeba umieć tym wszystkim zarządzić, tak żeby było efektywnie :).

SZKOLENIE JEST OPARTE NA RZECZYWISTYCH SYTUACJACH Z PRACY, DAJĄC TYM SAMYM POCZUCIE DUŻEGO REALIZMU SYTUACJI.

UCZESTNICY POZYSKAJĄ NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI:

  • Rozwiną umiejętność aktywnego wspierania rozwoju podwładnych
  • Poznają prosty i skuteczny model zarządzania zespołami
  • Będą w stanie dopasować sposób zarządzania / coachingu do rzeczywistych potrzeb współpracowników
  • Nauczą się budować zaufania, niezbędnego do współpracy z podwładnymi
  • Nauczą się udzielania informacji zwrotnych – w sytuacjach zarówno pozytywnych jak i trudnych
  • Zrozumieją znaczenie stałego monitorowania postępów po coachingu, treningu, motywowaniu…
  • Zrozumieją znaczenie osobistych preferencji osobowościowych w zarządzaniu zespołem oraz znaczenie
    synergii, zarówno (+) jak i (-)
  • Zrozumieją rolę coachingu w zarządzaniu
  • Dzięki bardzo praktycznemu modelowi coachingowemu, rozwiną umiejętność przeprowadzania skutecznych rozmów coachingowych z pracownikami
  • Zapoznają się z różnymi stylami prowadzenia coachingu i wybiorą właściwą metodę pasującą do siebie
  • Poznają skuteczne metody określania celów
  • Nauczą się trudnej sztuki zadawania trafnych pytań coachingowych
  • Będą w stanie dopasować poznane narzędzia do etapu rozwoju, określonych kompetencji swoich współpracowników
  • Będą w stanie wypracować praktyczne narzędzia do pracy ze swoimi zespołami (karta store check, karta, wspólnej pracy, formularz celów…)

Położymy szczególny nacisk na indywidualne i wyrywkowe ćwiczenia – aby każdy miał szybki dostęp do pozyskanej wiedzy

Termin i miejsce szkolenia – do uzgodnienia