NAJWIĘKSZYM ZASOBEM KAŻDEJ FIRMY SĄ LUDZIE TO SZKOLENIE POZWALA SKUTECZNIEJ ZARZĄDZAĆ TYM KAPITAŁEM
„Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością …jak z własnej.”
Henry Ford
AKADEMIA MANAGERA TO:
- Cykl precyzyjnie zaplanowanych narzędzi szkoleniowych i rozwojowych
- Dobór narzędzi jest każdorazowo dopasowany do potrzeb klienta
- Większość modułów można także traktować jako pojedyncze szkolenia
- Programy stworzone przez profesjonalistów z doświadczeniem
- Oparte o światowe standardy edukacyjne
MODUŁY AKADEMII
- Diagnoza potrzeb grupy – określenie kierunku rozwoju zespołu
a. Sesja pracy nad planem rozwojowym całego zespołu - Coaching managerski szkolenie stacjonarne 2 dni – narzędzia zarządzania
a. model coaching’owy
b. Ok 30 dni między modułami / zajęciami - Praca w terenie z trenerem I – Trener coach’em
a. Wykorzystanie osobistych preferencji i poziomu rozwoju każdego uczestnika
b. Praca na rzeczywistych sytuacjach biznesowych - Praca w terenie z trenerem II – Manager coach’em
a. Szybki przyrost umiejętności zarządczych
b. Możliwość bezpiecznego trenowania nowych umiejętności (pod okiem niezależnego trenera) - Warsztaty utrwalające – jednodniowe zajęcia z kamerą
UWAGI OGÓLNE:
- Szkolenia prowadzone są przez doświadczonych trenerów, ze szczególnym naciskiem na utrzymanie efektu szkolenia w długim terminie
- Szkolenia są bardzo praktyczne i nastawione na efekt
- Zawartość merytoryczna efektywnie (i szybko) wprowadzona do działania.
- Prowadzone przez praktyków, aby doświadczeni managerowie (uczestnicy) mieli przeświadczenie, że mogą ciągle nauczyć się czegoś nowego (poziom nieświadomej niekompetencji).
- Uczestnicy otrzymują certyfikat zakończenia: cyklu profesjonalnych szkoleń akademii managera.
- Poza samą zawartością szkoleń, zadaniem trenera/ów jest także:
A. Sprowokować chęć do zmian a nawet jej potrzebę w obliczu obecnej sytuacji rynkowej
B. Pobudzić nowy sposób rozumienia wyniku biznesowego i możliwości rynku
C. Pozwolić zrozumieć uczestnikom, że postawa asekuracyjna wzmacnia konkurencję - Szkolenia prowadzone są w formie interaktywnych zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych technik uczenia dorosłych.
- Każdy uczestnik będzie miał okazję przejść przez scenkę negocjacyjną, przed kamerą z osobistym komentarzem trenera
- Wszyscy otrzymają materiały edukacyjne dające: łatwy, szybki i efektywny dostęp do wiedzy, zarówno w trakcie jak i po szkoleniu
GŁÓWNE ZAGADNIENIA
Do efektownego zarządzania zespołem, potrzebne są właściwi trzy kluczowe obszary:
- WIEDZA
O sobie, o rynku, o firmie, produktach czy konkurencji… - UMIEJĘTNOŚCI
To połączenie wiedzy i doświadczenia, efektywnie wprowadzonych do działania. to skuteczne wykorzystanie dostępnych narzędzi i uzyskanie właściwych rezultatów. - PRZEKONANIA / NASTAWIENIE
Mogą doprowadzić na szczyt każdego, kto zrealizował poprzednie dwa punkty. Mogą także spowodować, że nawet mistrz świata będzie ostatnim wagonem, z wiecznie włączonym hamulcem.
Teraz tylko trzeba umieć tym wszystkim zarządzić, tak żeby było efektywnie :).
SZKOLENIE JEST OPARTE NA RZECZYWISTYCH SYTUACJACH Z PRACY, DAJĄC TYM SAMYM POCZUCIE DUŻEGO REALIZMU SYTUACJI.
UCZESTNICY POZYSKAJĄ NASTĘPUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI:
- Rozwiną umiejętność aktywnego wspierania rozwoju podwładnych
- Poznają prosty i skuteczny model zarządzania zespołami
- Będą w stanie dopasować sposób zarządzania / coachingu do rzeczywistych potrzeb współpracowników
- Nauczą się budować zaufania, niezbędnego do współpracy z podwładnymi
- Nauczą się udzielania informacji zwrotnych – w sytuacjach zarówno pozytywnych jak i trudnych
- Zrozumieją znaczenie stałego monitorowania postępów po coachingu, treningu, motywowaniu…
- Zrozumieją znaczenie osobistych preferencji osobowościowych w zarządzaniu zespołem oraz znaczenie
synergii, zarówno (+) jak i (-) - Zrozumieją rolę coachingu w zarządzaniu
- Dzięki bardzo praktycznemu modelowi coachingowemu, rozwiną umiejętność przeprowadzania skutecznych rozmów coachingowych z pracownikami
- Zapoznają się z różnymi stylami prowadzenia coachingu i wybiorą właściwą metodę pasującą do siebie
- Poznają skuteczne metody określania celów
- Nauczą się trudnej sztuki zadawania trafnych pytań coachingowych
- Będą w stanie dopasować poznane narzędzia do etapu rozwoju, określonych kompetencji swoich współpracowników
- Będą w stanie wypracować praktyczne narzędzia do pracy ze swoimi zespołami (karta store check, karta, wspólnej pracy, formularz celów…)
Położymy szczególny nacisk na indywidualne i wyrywkowe ćwiczenia – aby każdy miał szybki dostęp do pozyskanej wiedzy
Termin i miejsce szkolenia – do uzgodnienia