Po czym rozpoznać kłamstwo w biznesie i życiu prywatnym. Jak doprowadzić do wykrycia niespójności i kłamstw u naszych współpracowników, kontrahentów, partnerów czy dzieci. Co obserwować i jakich pytań użyć. Jak zabezpieczyć siebie i innych
Jak wykorzystać nowoczesne techniki perswazji w praktyce. Jak otworzyć perspektywę rozmówcy na Twoje rozwiązania. Jak przeprowadzić rozmówcę z punktu A do punktu B. Jak rozwiać czyjeś wątpliwości. Jak wykorzystać mowę ciała w procesie przekonywania innych
Jak oczarować Klienta wartością swojej oferty. Jak (nie) sprzedawać, żeby klienci chcieli kupować. Jak zwiększać wartość swoich transakcji. Jak budować relacje i lojalność Klienta
Jak dyskretnie panować nad przebiegiem negocjacji. Jak rozpoznawać taktyki negocjacyjne i odpowiadać kontr-taktyką. Jak wyjść z impasu i konfliktu negocjacyjnego. Jak budować swoją przewagę negocjacyjną. Jak panować nad emocjami.
Jak wykorzystać nowoczesne techniki perswazji do pracy z obiekcjami. Co dokładnie powiedzieć, aby zmienić perspektywę rozmówcy i pokazać mu, jak skorzysta na naszej propozycji. Uczestnicy Sparingu trenują nowe skuteczne nawyki pracy z obiekcjami
Jak zwiększać efektywność zespołu. Jak inspirować współpracowników. Jak prowokować pozytywne zmiany. Jak w praktyce prowadzić sesje coachingowe. Jak rozwijać nowe umiejętności u podwładnych
Jak wykorzystać umiejętności coachingowe w praktyce. Jak zarządzać indywidualnym rozwojem współpracownika. Jak inspirować do trenowania nowych umiejętności. Jak efektywnie określać cele
Jak poprowadzić inspirujące wystąpienie. Jak zainteresować słuchaczy i sprawić, aby zapamiętali. Jak dobrać przekaz do odbiorców. Jak wykorzystać mowę ciała i ruch sceniczny. Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, obiekcjami i własną tremą
Jak działa komunikacja i skąd biorą się nieporozumienia. Jak dotrzeć do osób, z którymi nie możemy się porozumieć. Jak usprawnić komunikację w zespole i poza nim. Jak poradzić sobie z konfliktami i budować korzystne relacje
Program szkoleniowy skierowany do Managerów najwyższych szczebli poszukujących nowych wyzwań zawodowych. Opiera się nie tylko o nasze ogromne doświadczenie szkoleniowe i rekrutacyjne, ale także o szereg narzędzi wspierających rozwój zawodowy i osobisty.
Jak wykorzystać Typ osobowości do rozwoju indywidualnego oraz integracji zespołów. Jak uzyskać doskonałą współpracę i komunikację w zespole. Jak uniknąć potencjalnych konfliktów i zawodowej rutyny. Jak wykorzystać nasze silne strony
Jak osiągnąć efektywność w pracy własnej i w pracy zespołów. Jak zmienić nawyki i poradzić sobie ze "złodziejami czasu". Jak pozbyć się presji czasu i związanego z nią stresu. Jak być efektywnym i opanowanym wśród ciągłych zmian i pośpiechu
Jak korzystać z najlepszych wzorców i narzędzi. Jak inspirować innych i zarządzać poprzez wizję. Jak obserwować i wyciągać wnioski. Jak przygotowywać strategię i wdrażać ją w życie. Indywidualna diagnoza potrzeb szkoleniowych