TRENING MOWY CIAŁA

"Nie okłamiesz mnie"

Jak czytać ludzi. Jak rozpoznawać intencje rozmówcy. Jak rozpoznawać kłamstwo. Jak wpływać na ludzi komunikacją pozawerbalną.

Więcej

TRENING MOWY CIAŁA

"Nie okłamiesz mnie"
SZKOLENIE OTWARTE

Po czym rozpoznać kłamstwo w biznesie i życiu prywatnym. Jak doprowadzić do wykrycia niespójności i kłamstw u naszych współpracowników, kontrahentów, partnerów czy dzieci. Co obserwować i jakich pytań użyć. Jak zabezpieczyć siebie i innych

WIĘCEJ

WYWIERANIE WPŁYWU

Praktyk Perswazji I / II

Jak wykorzystać nowoczesne techniki perswazji w praktyce. Jak otworzyć perspektywę rozmówcy na Twoje rozwiązania. Jak przeprowadzić rozmówcę z punktu A do punktu B. Jak rozwiać czyjeś wątpliwości. Jak wykorzystać mowę ciała w procesie przekonywania innych

WIĘCEJ

TECHNIKI SPRZEDAŻY

Szkolenie dla Handlowców

Jak oczarować Klienta wartością swojej oferty. Jak (nie) sprzedawać, żeby klienci chcieli kupować. Jak zwiększać wartość swoich transakcji. Jak budować relacje i lojalność Klienta

WIĘCEJ

TECHNIKI SPRZEDAŻY

Szkolenie dla Sprzedawców pracujących stacjonarnie w Punkcie Sprzedaży

Jak skutecznie zbudować pierwszy kontakt. Jak kreować potrzebę Klienta. Jak zwiększać wartość zakupu. Jak wyjaśnić obiekcje utrzymując klienta

WIĘCEJ

NEGOCJACJE HANDLOWE

Zawodowy Negocjator I / II
GRY NEGOCJACYJNE

Jak dyskretnie panować nad przebiegiem negocjacji. Jak rozpoznawać taktyki negocjacyjne i odpowiadać kontr-taktyką. Jak wyjść z impasu i konfliktu negocjacyjnego. Jak budować swoją przewagę negocjacyjną. Jak panować nad emocjami.

WIĘCEJ

SPARINGI NEGOCJACYJNE

Jednodniowy trening omijania obiekcji

Jak wykorzystać nowoczesne techniki perswazji do pracy z obiekcjami. Co dokładnie powiedzieć, aby zmienić perspektywę rozmówcy i pokazać mu, jak skorzysta na naszej propozycji. Uczestnicy Sparingu trenują nowe skuteczne nawyki pracy z obiekcjami

WIĘCEJ

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

Akademia Managera

Jak zwiększać efektywność zespołu. Jak inspirować współpracowników. Jak prowokować pozytywne zmiany. Jak w praktyce prowadzić sesje coachingowe. Jak rozwijać nowe umiejętności u podwładnych

WIĘCEJ

SZKOLENIE W TERENIE

Szkolenie Managera / Handlowca

Jak wykorzystać umiejętności coachingowe w praktyce. Jak zarządzać indywidualnym rozwojem współpracownika. Jak inspirować do trenowania nowych umiejętności. Jak efektywnie określać cele

WIĘCEJ

SZTUKA PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

Jak poprowadzić inspirujące wystąpienie. Jak zainteresować słuchaczy i sprawić, aby zapamiętali. Jak dobrać przekaz do odbiorców. Jak wykorzystać mowę ciała i ruch sceniczny. Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, obiekcjami i własną tremą

WIĘCEJ

SZTUKA KOMUNIKACJI

Skuteczne porozumiewanie się bez konfliktów

Jak działa komunikacja i skąd biorą się nieporozumienia. Jak dotrzeć do osób, z którymi nie możemy się porozumieć. Jak usprawnić komunikację w zespole i poza nim. Jak poradzić sobie z konfliktami i budować korzystne relacje

WIĘCEJ

EXECUTIVE OUTPLACEMENT

Przygotowanie Managerów
do rozmów rekrutacyjnych

Program szkoleniowy skierowany do Managerów najwyższych szczebli poszukujących nowych wyzwań zawodowych. Opiera się nie tylko o nasze ogromne doświadczenie szkoleniowe i rekrutacyjne, ale także o szereg narzędzi wspierających rozwój zawodowy i osobisty.

WIĘCEJ

MBTI®

Indywidualne lub Grupowe Sesje Typu Osobowości

Jak wykorzystać Typ osobowości do rozwoju indywidualnego oraz integracji zespołów. Jak uzyskać doskonałą współpracę i komunikację w zespole. Jak uniknąć potencjalnych konfliktów i zawodowej rutyny. Jak wykorzystać nasze silne strony

WIĘCEJ

TIME SHOP®

Szkolenie Zarządzanie Sobą w Czasie

Jak osiągnąć efektywność w pracy własnej i w pracy zespołów. Jak zmienić nawyki i poradzić sobie ze "złodziejami czasu". Jak pozbyć się presji czasu i związanego z nią stresu. Jak być efektywnym i opanowanym wśród ciągłych zmian i pośpiechu

WIĘCEJ

CEO

Trening Najważniejszych Leaderów w Organizacji

Jak korzystać z najlepszych wzorców i narzędzi. Jak inspirować innych i zarządzać poprzez wizję. Jak obserwować i wyciągać wnioski. Jak przygotowywać strategię i wdrażać ją w życie. Indywidualna diagnoza potrzeb szkoleniowych

WIĘCEJ