fbpx

Szkolenia dla CEO

„Budowanie zespołu to podróż – możliwy do przewidzenia proces przekształcania się zbioru indywidualności w dobrze funkcjonujący system.”

Ken Blanchard

ceo szkolenia„CEO” – to indywidualny trening dla doświadczonych Managerów.

Oferta CEO szkolenia stanowi unikalne rozwiązanie, tak aby każdy Leader mógł wzmacniać lub uzupełniać potrzebne umiejętności.

Intencją szkolenia jest niezwykle precyzyjne skupienie się na indywidualnych wynikach i potrzebnych do tego narzędziach.

Bardzo często są to narzędzia wynikające z potrzeb chwili lub takie, które mają przynosić rezultaty w dłuższej perspektywie.

Manager sam lub ze wsparciem trenera, decyduje w jakich obszarach rozwojowych chce się poruszać. To sprawia, że szkolenia CEO są każdorazowo dopasowane od indywidualnych potrzeb i oczekiwań uczestnika, wyposażając go w wiedzę i praktyczne umiejętności z wybranych obszarów.  

Poniżej znajdują się najczęściej wybierane zagadnienia szkoleniowe (rozwojowe, coachingowe, consultingowe).

Praktyczne spotkania uzależnione są od możliwości czasowych, ale zwykle trwają od 2-4h. Ilość takich spotkań ustalana jest indywidualnie.
W trakcie tego personalnego szkolenia nabędziesz okazję do przejścia przez 6 etapów szkoleniowych dzięki którym wprowadzisz swoją prace na nowy poziom a także poprawisz swoje zdolności przywódcze.

Szkolenie CEO składa się z 6 indywidualnie tworzonych elementów:

Przywództwo

  • Jak korzystać z najlepszych wzorców
  • Inspirowanie innych i autoinspiracja
  • Techniki: werbalne, poza-werbalne

Perswazja

  • Wykorzystanie w zarządzaniu i przywództwie
  • Identyfikacja, obrona, reakcja
  • Kilkadziesiąt nowoczesnych i praktycznych technik wywierania wpływu (tzw. socjotechniki)

Mowa ciała

  • Jak korzystać z własnego ciała
  • Jak obserwować i wyciągać wnioski
  • Ubiór, wygląd, postawa
  • Identyfikacja prawdomówności i kłamstwa

Coaching

  • Sesje indywidualne
  • Spotkania cykliczne
  • Shadowing (obserwacja i analiza codziennej pracy)
  • Trening (coaching podwładnych)

Prezentacja i przemawianie

  • Techniki prezentacji i przemówień
  • Techniki retoryczne – wykorzystanie i obrona
  • Praca z kamerą – feedback i wsparcie
  • Wsparcie w rzeczywistych sytuacjach (wsparcie koncepcyjne do prezentacji)

Negocjacje

  • Zarządzanie konfliktem (techniki mediacyjne)
  • Strategie (przygotowanie, analiza, warianty)
  • Taktyki (jak stosować, jak rozpoznawać, co z tym zrobić)