„Budowanie zespołu do podróż – możliwy do przewidzenia proces przekształcania się zbioru indywidualności w dobrze funkcjonujący system.”

Ken Blanchard

„CEO” – to indywidualny trening dla doświadczonych Managerów.

Oferta stanowi unikalne rozwiązanie, tak aby każdy Leader mógł wzmacniać lub uzupełniać potrzebne umiejętności.

Intencją tego treningu jest niezwykle precyzyjne skupienie się na indywidualnych wynikach i potrzebnych do tego narzędzi.

Bardzo często są to narzędzia wynikające z potrzeb chwili lub takie, które mają przynosić rezultaty w dłuższej perspektywie.

Manager sam lub ze wsparciem trenera, decyduje w jakich obszarach rozwojowych chce się poruszać.

Poniżej znajdują się najczęściej wybierane zagadnienia szkoleniowe (rozwojowe, coachingowe, consultingowe).

Praktyczne spotkania uzależnione są od możliwości czasowych, ale zwykle trwają od 2-4h. Ilość takich spotkań ustalana jest indywidualnie.
W trakcie tego personalenego szkolenia nabędziesz okazję do przejścia przez 6 etapów szkoleniowych dzięki którym wporwadzisz swoją prace na nowy poziom a także poprawisz swoje zdolności przywódcze.

Szkolenie składa się z 6 indywidualnie tworzonych elementów:

  • Przywództwo
  • Perswazja
  • Mowa ciała
  • Coaching
  • Prezentacja i przemówienia
  • Negocjacje

 

Przywództwo

  • Jak korzystać z najlepszych wzorców
  • Inspirowanie innych i autoinsiracja
  • Techniki: werbalne, poza-werbalne

Perswazja

  • Wykorzystanie w zarządzaniu i przywództwie
  • Identyfikacja, obrona, reakcja
  • Kilkadziesiąt nowoczesnych i praktyznych technik wywierania wpływ (tzw. socjotechniki)

Mowa ciała

  • Jak korzystać z własnego ciała
  • Jak obserwować i wyciągać wnioski
  • Ubiór, wygląd, postawa
  • Identyfikacja prawdomówności i kłamstwa

Coaching

  • Sesje indywidualne
  • Spotkania cykliczne
  • Shadowing (obserwacja i analiza codziennej pracy)
  • Trening (coaching podwładnych)

Prezentacja i przemiawianie

  • Techniki prezetnacji i przemówień
  • Techniki retoryczne – wykorzystanie i obrona
  • Praca z kamerą – feedback i wspracie
  • Wspracie w rzeczywistych sytuacjach (wsparcie koncepcyjne do prezentacji)

Negocjacje

  • Zarządzanie konfliktem (techniki mediacyjne)
  • Strategie (przygotowanie, analiza, warianty)
  • Taktyki (jak stosować, jak rozpoznawać, co z tym zrobić)